Ύστερα από περίπου 70 χρόνια το Newsweek προχωρησε σε μεγάλες αλλάγες στη δομή του περιοδικού. Η απόφαση για την αλλαγή βασίστηκε στο γεγονός ότι η ύλη του περιοδικού είχε να προσφέρει στον αναγνώστη πολύ λιγότερα νεα από αυτά που θα είχε ήδη διαβάσει στο διαδίκτυο 'η στον καθημερινό τύπο. Η ταχύτητα με την οποία κυκλοφορούν τα νέα σήμερα παγκοσμιώς τείνει να αλλαξει το παραδοσιακό μοντέλο πληροφόρησης. Εν ολίγοις το εβδομαδιαίο newsweek αντιλήφθηκε ότι άμα δεν αλλάξει το υπάρχον μοντέλο, σταδιακά θα χάσει όλο του το κοινό και μοιραία θα κλείσει. Αυτό που επιδιώκει η νεα έκδοση είναι να παρέχει ποιοτικές ενδοσκοπήσεις και points of view αντι να παραθέτει απλώς τα γεγονότα παρέα με κανα δυο μεγάλες φωτογραφίες. Λίγο πολύ επιχειρεί να ακολουθήσει το δρόμο του economist. Οι ίδιοι οι συντάκτες στην περιγραφή του νέου περιοδικού αναφέρονται στις εκτενείς αναλύσεις ως essays που νομίζω ότι δίνει τον τόνο για τι θέλουν να πετύχουν.
Στο πρακτικό κομμάτι, τα τελευταία χρόνια η κυκλοφορία του περιοδικού φθείνει διαρκώς. Ο κύριος του αντίπαλος (Time) έχει καταφέρει να κλέψει μεγάλο κομμάτι του κοινού ενώ η επιτυχία του economist αλλά και του BBC World News στην Αμερική αποκαλύπτει πως υπαρχει μια στροφή προς εναλλακτικές/ευρωπαικές πηγές ενημέρωσης. Ο στόχος του περιοδικού είναι να μειώσει κατα 50% την κυκλοφορία του μειώνοντας τα κόστη διανομής αλλά συγχρόνως να κρατήσει/προσελκύσει το upmarket κοινό που αποτελεί και την μεγάλη πηγή εσόδων διεθνώς. Εδώ νομίζω είναι και το όλο στοίχημα καθώς μόνο αν καταφέρουν να προσελκύσουν αυτό το κοινό θα μπορέσουν να διατηρήσουν τις ίδιες διαφημιστικές χρεώσεις και επομένως να κρατήσουν τα κέρδη τους ψηλά.
Επίσης αλλαγές έγιναν και στο website το οποίο είναι αρκετά λειτουργικό και user-friendly. Πολύ θετικό το γεγονός ότι δίνουν links σε ανταγωνιστικά sites όπου θεωρούν ότι υπάρχει καλό content οπότε λειτουργούν λίγο και σαν mini aggregator.
Το νεο τεύχος έχει στο εξώφυλο τον Ομπάμα με αποκλειστική συνέντευξη-αποτίμηση (τι καλύτερο cover για re-launch!).
check it out here
Στο πρακτικό κομμάτι, τα τελευταία χρόνια η κυκλοφορία του περιοδικού φθείνει διαρκώς. Ο κύριος του αντίπαλος (Time) έχει καταφέρει να κλέψει μεγάλο κομμάτι του κοινού ενώ η επιτυχία του economist αλλά και του BBC World News στην Αμερική αποκαλύπτει πως υπαρχει μια στροφή προς εναλλακτικές/ευρωπαικές πηγές ενημέρωσης. Ο στόχος του περιοδικού είναι να μειώσει κατα 50% την κυκλοφορία του μειώνοντας τα κόστη διανομής αλλά συγχρόνως να κρατήσει/προσελκύσει το upmarket κοινό που αποτελεί και την μεγάλη πηγή εσόδων διεθνώς. Εδώ νομίζω είναι και το όλο στοίχημα καθώς μόνο αν καταφέρουν να προσελκύσουν αυτό το κοινό θα μπορέσουν να διατηρήσουν τις ίδιες διαφημιστικές χρεώσεις και επομένως να κρατήσουν τα κέρδη τους ψηλά.
Επίσης αλλαγές έγιναν και στο website το οποίο είναι αρκετά λειτουργικό και user-friendly. Πολύ θετικό το γεγονός ότι δίνουν links σε ανταγωνιστικά sites όπου θεωρούν ότι υπάρχει καλό content οπότε λειτουργούν λίγο και σαν mini aggregator.
Το νεο τεύχος έχει στο εξώφυλο τον Ομπάμα με αποκλειστική συνέντευξη-αποτίμηση (τι καλύτερο cover για re-launch!).
check it out here
No comments:
Post a Comment