Monday, 11 May 2009

Constructive Self-Critisicm or just a marketing stunt?





Η νεα καμπάνια της Evening Standard ζητάει συνγώμη από τους Λονδρέζους για διάφορους λόγους. Κάτι για τον αρνητισμό της, λίγο για τον εφυσυχασμό, επειδή χάσανε την επαφή με το κοινό τους κλπ. Η καμπάνια είναι όντως γενναία και είναι αποτέλεσμα του νέου editor in chief, Geordie Greig που ανέλαβε τον Φεβρουάριο. Φυσικά όλα αυτά για τα οποία απολογούνται στο κοινό τους είναι ευρήματα που βγήκαν από πρόσφατη έρευνα στο κοινό της εφημερίδας. Ο στόχος του Greig είναι να ενισχύσει την πολιτική ουδετερότητα της εφημερίδας μιας και τα τελευταία χρόνια έκανε αρκετά anti labour πολιτική. Βέβαια ο λόγος που έγινε η έρευνα και για τον οποίο αποφασίστηκε να τρέξει μια τέτοια καμπάνια είναι οι όλο και πιο μειωμένες πωλήσεις ευρύτερα του Telegraph Group στο οποίο ανήκει η ES αλλά και ο σκληρός ανταγωνισμός από τίς άλλες 2 βραδυνές εφημερίδες που διανέμονται δωρεάν (London Lite, London paper). Τα free press έχουν κλέψει μεγάλο μερίδιο της αγοράς από την ES παρόλα αυτά από πλευράς content υπάρχει σαφής διαφορά και εκεί είναι που ποντάρει η ES. Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν η καμπάνια θα καταφέρει να αναστηλώσει την παραδοσιακή βραδινή εφημερίδα ή θα συνεχίσει να βουλιάζει.   

ps. φυσικά μένει να δούμε και αν η συγνώμη θα είναι έμπρακτη :-)

1 comment:

miscelenious said...

maybe a bit of both? alla den einai kako auto...thymizei ligo parousa cutting-edge human resources taktiki (sto styl): ase tous upallilous sou na paizoune en wra egrasias sto internet (kserovixontas) gia na einai pio dimiourgikoi sti douleia tous. Pantws epiase, twra thelw na diavasw ES :/

eXTReMe Tracker