Friday, 5 June 2009

T Mobile - Life's for Sharing

Ο λόγος για την T Mobile, που φέτος όπως όλα δείχνουν είναι η χρονιά τους. Πίσω από την καμπάνια βρίσκεται η Saatchi και η Mediacom που φαντάζομαι θα συλλέξουν ουκ ολίγα βραβεία φέτος.  Η αρχή έγινε με το χορό της Liverpool Street το οποίο παρόλο που δεν ήταν κάτι το καινούριο μιας και το flash mobbing είναι ήδη παλιά τακτική έγινε τεράστιο hit και άκρως επιτυχημένο viral (αμα πιάσει το PR τύφλα να έχουν οι διαφημιστές). Το έξυπνο σημείο όμως της καμπάνιας είναι ότι χρησιμοποιήσε το publicity από το πρώτο event για να τραβήξει κόσμο στο επόμενο event. Και εκεί λοιπόν που ανακοινώσαν το event και το προωθήσανε virally να σου 13.500 άτομα εμφανίζονται στην Trafalgar Square νομίζοντας ότι θα αρχίσουν να χορεύουν. Όμως αντί για χορό τους περίμεναν μικρόφωνα με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο καραοκε του κόσμου.
 



Άλλη μια φορά το event κάνει το γύρο του διαδικτύου και της αγγλικής επικαιρότητας με δωρεάν δημοσιότητα και το πιο σημαντικό φυσικά, κάνει το brand supercool. Έχοντας πάρει φόρα όμως δεν σταματήσανε εκεί. Να'σου η Abbey Clancy, τοπ μοντελ rising star να δίνει show στο γυμναστήριο χορεύοντας και "τραγουδώντας" Britney Spears. Και λέω "τραγουδώντας" γιατί στην πραγματικότητα δεν τραγαδουδάει αυτή  αλλά αυτό που παίζει από πάνω είναι το voice sampling από το event της Trafalgar Square και νομίζω ότι και η ιδέα αλλάκαι η εκτέλεση είναι πολύ καλή. Well done λοιπόν στην T mobile πού είναι τόσο innovative και creative στην καμπάνια της. Το νέο video από κάτω.
 

No comments:

eXTReMe Tracker