Thursday 28 May 2009

Too much science

can have undesirable effects!

Tuesday 26 May 2009

Shell on Trial


Το σημερινό πρωτοσέλιδο του Independent σίγουρα θα έδωσε μεγάλη χαρά και κουράγιο στην οικογένεια Ken Saro Wiwa και των 8 συντρόφων του αλλά και σε όσους έχουν αγωνιστεί για να μην θαφτεί αυτή ιστορία. Για όσους δεν γνωρίζουν το στόρυ, 13 χρόνια νωρίτερα εκτελέστηκε στη Νιγηρία δια απαγχονισμού ο Ken Saro Wiwa (οικολόγος ακτιβιστής) μαζί με άλλα 8 άτομα κατόπιν απόφασης στρατιωτικού δικαστηρίου.  Αυτό ήταν το τίμημα που πλήρωσαν επειδή  αγωνιζόντουσαν για τα το αυτονόητο δικαίωμα του να αναπνέει κανείς  καθαρό αέρα και να μην πίνει μολυσμένο νερό. Ο αγώνας τους- πλήρως ειρηνικός- καταφέρει να συσπειρώσει τους Ogoni-φυλή της περιοχής- και να αναδείξει το πρόβλημα και την ρύπανση που προκαλούσαν οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρίες στο Δέλτα του Νίγηρα. Από την πρώτη στιγμή όλες οι υποψίες για τη δίκη παρωδία έπεσαν στην Shell αλλά και στο υπόλοιπο consortium των εταιριών που είχαν συμφέροντα στην περιοχή και πολύ στενή σχέση με το διεφθαρμένη πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.

13 χρόνια αργότερα όμως οι συγγενείς των θυμάτων εκμεταλλευόμενοι ένα παλιό νόμο του 1789 κατάφεραν να γίνει αποδεκτή η αγωγή τους κατά της Shell με αποτέλεσμα την εκδίκαση της υπόθεσης  από δικαστήριο της Νεας Υορκης. O νόμος αυτός λέγεται Alien Tort Claims Act και δίνει τη δυνατότητα σε ξένους υπηκόους να φέρνουν στα δικαστήρια υποθέσεις που αφορούν ανθρώπινα δικαιώματα. Η εξέλιξη αυτή ανοίγει το δρόμο και σε άλλες προσφυγές κατά εταιριών που δρουν εδώ και χρόνια σε χώρες με "φτωχά" ανθρώπινα δικαιώματα (BlackWater-Iraq, GM/South Africa etc).

Το αρθρο της Independent εδώ 
Το site της καμπανιας κατά της Shell  εδώ
Το βραβευμένο ντοκυμαντέρ για το Δέλτα του Νίγηρα από τον Εξάντα εδώ 

update: Η πολύ δυνατή διαφήμιση που δημοσιεύτηκε σήμερα (27/5) στην Independent από τις οργανώσεις που συμμετέχουν στην καμπάνια.

Sunday 24 May 2009

The New Newsweek


Ύστερα από περίπου 70 χρόνια το Newsweek προχωρησε σε μεγάλες αλλάγες στη δομή του περιοδικού. Η απόφαση για την αλλαγή βασίστηκε στο γεγονός ότι η ύλη του περιοδικού είχε να προσφέρει στον αναγνώστη πολύ λιγότερα νεα από αυτά που θα είχε ήδη διαβάσει στο διαδίκτυο 'η στον καθημερινό τύπο. Η ταχύτητα με την οποία κυκλοφορούν τα νέα σήμερα παγκοσμιώς τείνει να αλλαξει το παραδοσιακό μοντέλο πληροφόρησης. Εν ολίγοις το εβδομαδιαίο newsweek αντιλήφθηκε ότι άμα δεν αλλάξει το υπάρχον μοντέλο, σταδιακά θα χάσει όλο του το κοινό και μοιραία θα κλείσει. Αυτό που επιδιώκει η νεα έκδοση είναι να παρέχει ποιοτικές ενδοσκοπήσεις και points of view αντι να παραθέτει απλώς τα γεγονότα παρέα με κανα δυο μεγάλες φωτογραφίες. Λίγο πολύ επιχειρεί να ακολουθήσει το δρόμο του economist. Οι ίδιοι οι συντάκτες στην περιγραφή του νέου περιοδικού αναφέρονται στις εκτενείς αναλύσεις ως essays που νομίζω ότι δίνει τον τόνο για τι θέλουν να πετύχουν.

Στο πρακτικό κομμάτι, τα τελευταία χρόνια η κυκλοφορία του περιοδικού φθείνει διαρκώς. Ο κύριος του αντίπαλος (Time) έχει καταφέρει να κλέψει μεγάλο κομμάτι του κοινού ενώ η επιτυχία του economist αλλά και του BBC World News στην Αμερική αποκαλύπτει πως υπαρχει μια στροφή προς εναλλακτικές/ευρωπαικές πηγές ενημέρωσης. Ο στόχος του περιοδικού είναι να μειώσει κατα 50% την κυκλοφορία του μειώνοντας τα κόστη διανομής αλλά συγχρόνως να κρατήσει/προσελκύσει το upmarket κοινό που αποτελεί και την μεγάλη πηγή εσόδων διεθνώς. Εδώ νομίζω είναι και το όλο στοίχημα καθώς μόνο αν καταφέρουν να προσελκύσουν αυτό το κοινό θα μπορέσουν να διατηρήσουν τις ίδιες διαφημιστικές χρεώσεις και επομένως να κρατήσουν τα κέρδη τους ψηλά.

Επίσης αλλαγές έγιναν και στο website το οποίο είναι αρκετά λειτουργικό και user-friendly. Πολύ θετικό το γεγονός ότι δίνουν links σε ανταγωνιστικά sites όπου θεωρούν ότι υπάρχει καλό content οπότε λειτουργούν λίγο και σαν mini aggregator.

Το νεο τεύχος έχει στο εξώφυλο τον Ομπάμα με αποκλειστική συνέντευξη-αποτίμηση (τι καλύτερο cover για re-launch!).

check it out here

Friday 22 May 2009

Business Cards

Ένα πολύ ωραίο collection απο super creative business cards. Κάποιες είναι αστείες, άλλες αρκετά έξυπνες και κάποιες πολύ κιτσ. However they definitiely dont go unnoticed!




See all 100 here

Wednesday 20 May 2009

Logo's with Hidden Message

Έχει πλάκα κάτι που έχεις δεις τόσες φορές μπροστά σου να ανακαλύπτεις ξαφνικά ότι κρύβει ένα "μυστικό" μύνημα. Διαφημιστικά δεν ξέρω αν δουλεύει (π.χ. υποσυνείδητα) αλλά γραφιστικά πρέπει να είναι πολύ fun και φυσικά θέλει φαντασία και δημιουργικότητα. Διάλεξα 3 από αυτα που σίγουρα οι περισσότεροι σίγουρα θα έχουν δει.

Στο αριστερό κομμάτι της Toblerone βλέπουμε απλώς ένα βουνό. Κοιτάξτε ξανά όμως προσεκτικά θα δείτε και μια αρκούδα μιας και η πόλη όπου "κατάγεται" η σοκολάτα είναι η Βέρνη που είναι γνωστή και ως η πόλη των αρκούδων!

Η FedEx είναι ίσως από τα πιο γνωστά παραδείγματα. Το βελάκι ανάμεσα στο Ε και χ είναι μια εξαιρετική ιδέα.

Το βελάκι της Amazon προσπαθεί να μας πει ότι πουλάνει τα πάντα εκεί from A to Z.

cant get enough logos? see more here


Tuesday 19 May 2009

Wolfram Aplha, a Google Killer?

Ο επίδοξος βασιλιάς του search είναι εδώ. Για την ώρα δεν είναι με τίποτα ο Google Killer που πολύς κόσμος του προσάπτει αλλά είναι βέβαιο ότι με τον καιρό θα αποκτήσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Ο Wolfram Aplha δεν είναι άλλη μια παραδοσιακή μηχανή αναζήτησης και αυτός ίσως να είναι ο λόγος της επερχόμενης επιτυχίας του.
Οι ιδρυτές του το ονομάζουν computational knowledge engine αντί για search engine. Σε απλά ελληνικά ενώ η Google αποσκοπεί να οργανώσει όλες τι πληροφορίες του κόσμου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο o Wolfram απλώς υπολογίζει ότι είναι εφικτό να υπολογιστεί. 

Παράδειγμα: Ας πούμε ότι θέλουμε να βρούμε την απόσταση της γής από τον ήλιο. Τυπικά θα πηγαίναμε google κάνοντας αναζήτηση και αφού κοιτούσαμε τα πρώτα 5 sites  θα διασταυρώναμε μια απάντηση. Η ομορφιά του Wolfram είναι ότι στην αναζήτηση της ερώτησης  θα μας έδινε απευθείας την απάντηση. 


Σημαντική διαφορά του Wolfram με τη Google είναι οι βάσεις δεδομένων που χρησιμοποιεί. Το σύστημα είναι εξοπλισμένο με άπειρες μαθηματικές εξισώσεις αλλά και 10 terabytes of data  με πήγες που θεωρούνται  αξιόπιστες, (journals, encyclopedias κλπ).Φυσικά αυτά είναι απλώς η αρχή, όσο περνάει ο καιρό θα προστίθενται διαρκώς νέες πληροφορίες. Αυτό που δεν συμπεριλαμβάνεται στις databases είναι user content websites. 

Από πλευράς εσόδων είναι ακόμα νωρίς να δούμε την εξέλιξη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το παιχνίδι της Google με  Search Advertising δύσκολα θα επηρεαστεί μιας και ο Wolfram δεν θα απαντήσει ποτέ σε  ερωτησεις τύπου  "ποιά είναι η καλύτερη κάμερα" ενώ η Google θα έχει ως αποτέλεσμα αναζήτησης τη λίστα με reviews sites και δίπλα φυσικά θα υπάρχουν τα sponsored links των διαφημιστών.  

Το όλο προτζεκτ είναι το "παιδί" του Steven Wolfram (εξ ου και το όνομα) ο οποίος εδώ και χρόνια ονειρευότανε να βρει ένα τρόπο να δημιουργήσει αυτό το "έξυπνο" κατασκεύασμα το οποίο σύμφωνα με τα λόγια του will make all the world's knowledge computable.  

Μιας και πρόκειται για  Artificial Intelligence ήδη κυκλοφορούν σε blogs και reviews διάφορα αστεία searches στον Wolfram. So just for a laugh:  

Wolfram loves Dylan

και το αγαπημένο μου Sorry Dave, που βγαίνει όταν υπάρχει υπερφόρτωση του δικτύου. Remember 2001 Space Odyssey ;-)  
test Wolfram Alpha  here

Monday 18 May 2009

Ο Αργυρης και Η Βασούλα - Η Βασούλα και ο Αργύρης


Έφτιαξαν ένα blog για να κρατήσουν χρονικό του γάμου τους.

Ενώθηκαν με τα "ιερά" δεσμά του γάμου

Αποκτήσανε το τζιπ που πάντα ονειρευόντουσαν και τώρα θέλουν να το γεμίσουνε παιδιά

Μπορώ να γράψω άπειρα πράγματα αλλά όχι δεν θα το κάνω....

Highlights η μουσική επένδυση και τα πυροτεχνήματα στο slideshow των φωτογραφιών του γάμου. O designer αυτού του template είχε στο μυαλό του τη Βασούλα και τον Αργύρη όταν το σχεδιαζε.



Η ανακάλυψη έγινε από τον chaka-kan 

 

celebrity swine flu fatality














and we all know who gave it to him...


Saturday 16 May 2009

The hunt for the Gollum

Μια ανεξάρτητη παραγωγή διάρκειας 40 λεπτών από fans του Τόλκιν. Διαθέσιμο δωρεάν online και σε διάφορα σινεμά ανά τον κόσμο. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι η ταινία είχε budget £3,000 και τα περισσότερα ξοδεύτηκαν για τα κοστούμια! όλοι συμμετείχαν εθελοντικά και χρησιμοποιήθηκαν HD cameras για να μην ξεφύγει το κόστος παραγωγής. Τώρα στο ψητό, η ιστορία χρονικά τοποθετείται λίγο  πρίν φύγουν τα χόμπιτς από το Shire και από πλευράς ποιότητας είναι αρκετά καλή. Εγώ το είδα με αρκετές επιφυλάξεις και στο τέλος κατέληξα ότι η προσπάθεια είναι αξιοπρεπέστατη. Βέβαια είναι λίγο ξενέρα να βλέπεις κάποιον άλλον να υποδύεται τον Γκάνταλφ όπως επίσης και η αρκετα άσχημη κοπέλα που υποδύεται το ξωτικό αλλά you cant have it all. Επίσης το site του φίλμ έχει πολύ ενδιαφέροντα βιντεο behind the scenes  που εξηγούν αναλυτικά το πως δουλέψανε, τι εφέ χρησιμοποιήσανε και πως ακριβώς το κάνανε. Όποιος ενδιαφέρεται γενικά για το πώς γυρίζεται ένα φίλμ και τι υπάρχει από πίσω αξίζει τον κόπο να τα δει. Είναι μαγικά... 

40 λεπτά Τόλκιν σε HD εδω!   

Wednesday 13 May 2009

The future of Press

Άλλη μια πολύ καλή προσπάθεια  απο τους New York Times αυτή τη φορά. Πρόκειται για ένα reader ουσιαστικά που μπορεί κανείς να κατεβάσει στο desktop του και δίνει και τη δυνατότητα για offline πρόσβαση. Το interface είναι εξαιρετικό και το κομμάτι με το σταυρόλεξο είναι όντως πολύ cool. Για την ωρα είναι δωρεάν αλλά στο μέλλον θα χρεώνει γύρω στα 15$ το μήνα. Βέβαια κανείς θα αναρωτηθεί γιατί να πληρώσει για κάτι τέτοιο μιας και μπορεί να έχει κάτι αντίστοιχο με το Google reader? Η διαφορά φυσικά είναι στην ποιότητα του content αλλά και παλί αξίζει να πληρώσεις? We'll see about it





Grab the reader here

   

Tuesday 12 May 2009

Its Flickr Time!

The tool uses Flickr API to present the uploaded images in real-time. The images form the clock which shows the current time. 

Check it out here

Play that funky (youtube) music

Monday 11 May 2009

Constructive Self-Critisicm or just a marketing stunt?





Η νεα καμπάνια της Evening Standard ζητάει συνγώμη από τους Λονδρέζους για διάφορους λόγους. Κάτι για τον αρνητισμό της, λίγο για τον εφυσυχασμό, επειδή χάσανε την επαφή με το κοινό τους κλπ. Η καμπάνια είναι όντως γενναία και είναι αποτέλεσμα του νέου editor in chief, Geordie Greig που ανέλαβε τον Φεβρουάριο. Φυσικά όλα αυτά για τα οποία απολογούνται στο κοινό τους είναι ευρήματα που βγήκαν από πρόσφατη έρευνα στο κοινό της εφημερίδας. Ο στόχος του Greig είναι να ενισχύσει την πολιτική ουδετερότητα της εφημερίδας μιας και τα τελευταία χρόνια έκανε αρκετά anti labour πολιτική. Βέβαια ο λόγος που έγινε η έρευνα και για τον οποίο αποφασίστηκε να τρέξει μια τέτοια καμπάνια είναι οι όλο και πιο μειωμένες πωλήσεις ευρύτερα του Telegraph Group στο οποίο ανήκει η ES αλλά και ο σκληρός ανταγωνισμός από τίς άλλες 2 βραδυνές εφημερίδες που διανέμονται δωρεάν (London Lite, London paper). Τα free press έχουν κλέψει μεγάλο μερίδιο της αγοράς από την ES παρόλα αυτά από πλευράς content υπάρχει σαφής διαφορά και εκεί είναι που ποντάρει η ES. Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν η καμπάνια θα καταφέρει να αναστηλώσει την παραδοσιακή βραδινή εφημερίδα ή θα συνεχίσει να βουλιάζει.   

ps. φυσικά μένει να δούμε και αν η συγνώμη θα είναι έμπρακτη :-)

Big Ideas (dont get any)

Radiohead recently launched a contest to remix Nude from their album In Rainbows. James Houston responded to the challenge by recording old hardware sounds. It doesnt sound great but thats not the point. Its just f*** brilliant!  

ps. if you like Queen and the above check this one too. 

Saturday 9 May 2009

The Simpsons Stamps


Κοστίζουν 44c και είναι διαθέσιμα από χτες στις ΗΠΑ. Κάθε χρόνο το postal service διαλέγει μόλις 20 από τις 50,000 προτάσεις που δέχεται για να τις κάνει γραμματόσημα. Φέτος η σειρά γιορτάζει τα 20α γεννέθλια και γίνεται το μακροβιότερο comedy show in prime time. D'OH!

Friday 8 May 2009

Synch festival 2009


        
Τέλειο viral για το Synch Festival Επίσης πολύ καλά και τα αφισάκια και very decent line up. Well done!

the revenge of the pigs

Guardian Open Platform


Πριν περίπου 2 μήνες η Guardian ανακοίνωσε/εγκαινίασε το Guardian Open Platform. Η κίνηση αυτή έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον μιας και υπάρχει αρκετή συζήτηση τον τελευταίο καιρό γύρω από την οικονομική βιωσιμότητα/κερδη του Τύπου. Briefly, το Open Platform είναι μια πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα σε external users να φτιάξουνε applications με τα οποία θα μπορούν να διανείμουν το content της Guardian. Το Platform έχει 2 κυρίως στοιχεία : Content API για τη δημιουργία apps, και το Data Store που ουσιαστικά είναι μια μεγάλη βάση δεδομένων γεμάτη στατιστικές και νούμερα που προκύπτουν από έρευνες των συντακτών της Guardian.

Η ιδέα λοιπόν για το Data Store ήταν ότι εφόσον έχουμε τόσες πολλές πληροφορίες και στατιστικές, πως γίνεται να οργανώσουμε τη βάση δεδομένων μας έτσι ώστε να γίνεται εύκολα updated και το πιο σημαντικό, να είναι easily accessible. Και εδώ είναι η ομορφιά του πράγματος. Οι συντάκτες χρησιμοποιούν google docs τα οποία ανανεώνουν αυτομάτως το content online αντί να μένουν κρυμμένα στο σκληρό δίσκο τους. Επίσης, αυτό που το κάνει ακόμα πιο εύκολο και exciting (όσο exciting μπορεί να είναι κάτι τέτοιο φυσικά) είναι οι πολλαπλές επιλογές στο output format(pdf, excel etc). Έτσι λοιπόν μπορούμε πχ να πάρουμε σε excel αρχείο αναλυτικά τα έξοδα των Βρετανών βουλευτών και των οικογενειών τους, που αυτοί διεκδικούν ώς allowance! (πλάκα θα είχε να βλέπαμε το αντίστοιχο ελληνικό αρχείο).

Το πιο σημαντικό κομμάτι σε όλα τα παραπάνω όμως είναι ότι όλα αυτά είναι F R E E. Δεν υπάρχει καμία χρέωση για τον καταναλωτή. Το όλο σκεπτικό της Guardian είναι παραπλήσιο με το business model της Google. Ας φτιάξουμε το super product που θα κερδίσει τον κόσμο λόγω ευχρηστίας και ακρίβειας και θα βγάλουμε τα λεφτά μας από την διαφήμιση. Και φυσικά για να μεγιστοποιήσουμε τα κέρδη προσπαθούν αντίστοιχα να μεγιστοποιήσουν και την κάλυψη τους. Το κέρδος για τους partners είναι φυσικά ότι αποκτούν δωρεάν στα site τους first class content γεγονός που τους βοηθάει οικονομικά ενώ ταυτόχρονα εντάσσονται στο διαφημιστικό δίκτυο της Guardian και όλοι γίνονται μια μεγάλη ευτυχισμένη οικογένεια.

Βρισκόμαστε σε μια περίοδο που ο Τύπος ανασχηματίζεται και προσπαθεί να βρει ένα βιώσιμο οικονομικό μοντέλο. Προφανώς οι online διαφημίσεις δεν έχουν καλύψει την πτώση της έντυπης έκδοσης και κανείς δεν είναι σίγουρος για το τι μέλλει γενέσθαι. Κατά κοινή ομολογία η δωρεάν παροχή του υλικού Online είναι μονόδρομος - τουλάχιστον για τους μεγάλους παίχτες. Πρόσφατα μιλώντας με ανθρώπους του Newsweek το οποίο διέρχεται περίοδο ριζικού ανασχηματισμού στην Αμερικάνικη του έκδοση, μου ανέφεραν ότι ακόμα δεν έχουν καταλήξει στο ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσουν τα παραπαίοντα έσοδα τους. Σίγουρα όμως αυτός δεν περνάει από το κλασσικό μοντέλο που χρεώνει τον καταναλωτή για το προϊόν.


Επίσης πολύ κουβέντα έγινε προσφάτως για το ΒΗΜΑ PREMIUM που επιχειρεί να χρεώσει τον χρήστη για αυτή επιπλέον content. Νομίζω ότι είναι απλώς άστοχη κίνηση όσο καλό και αν είναι το υλικό που παρέχουν. Διαφημιστικά είναι αδιάφορο μιας και ο αριθμός των συνδρομητών θα είναι πολύ μικρός ενώ απο πλευράς business δεν νομίζω να αποφέρει κατι σημαντικό. Προσπαθώντας να σκεφτώ με τα ελληνικά δεδομένα της αρπαχτής φαντάζομαι ότι οι εμπνευστές της ιδέας είπαν: μιας και έχουμε και τόσο αρχειακό υλικό δεν το ντύνουμε σαν προϊόν να βγάλουμε κανα φράγκο? Πολύ καλή σκέψη και όντως ίσως short term να βγάλουν και κανα φράγκο. Από την άλλη όμως αυτό που έπρεπε να κοιτάνε είναι το long term όφελος που εξανεμίζεται. Άραγε αντιλαμβάνονται ότι στην εποχή της πληροφορίας όπου η πληροφορίες είναι accessible παντού οι χρήστες θα πάνε εκεί που θα τις βρούνε δωρεάν? Και αυτό σημαίνει ότι στο τέλος της διαδρομής θα έχεις μείνει με 10 άτομα που θα πληρώνουν 30€ το μήνα ενώ οι υπόλοιποι 1000 θα έχουν γίνει θαμώνες άλλων πηγών που θα λειτουργούν στο μοντέλο της Guardian. Φυσικά αντιλαμβάνομαι ότι το long term planning δεν είναι προτεραιότητα στην Ελλάδα μιας και είναι contradictory με την αρπαχτή :p

Thursday 7 May 2009

Wednesday 6 May 2009

Sisters are doing it for themselves


Sisters 'make people happy'

Researchers quizzed 571 people aged 17 to 25 about their lives and found those who grew up with sisters were more likely to be happy and balanced.

The University of Ulster said having daughters made a family more open and willing to discuss feelings.

They said the influence of girls was particularly important after distressing family events such as marital break-ups.

The findings are due to be presented at the British Psychological Society in Brighton on Thursday.


the whole story

The best job in the world

Την "καλύτερη δουλειά του κόσμου", κατάφερε να πάρει ο Ben Southall. Συνολικά οι αιτήσεις ξεπέρασαν τις 35,000. Η δουλειά είναι μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας για το βορειο-ανατολικό κομμάτι της Queensland (Αυστραλία). Αντί να κάνουν άλλη μια τυπική διαφήμιση μιλώντας για εξωτικές ακτές δημιουργήσαν μια θέση με παχυλό μισθό ($150Κ) για 6 μήνες. Το job description είναι γενικά διακοπές και συγγραφή ενός blog με τις καθημερινές εντυπώσεις (κάτι σαν ημερολόγιο). Not bad at all!
 
Εδώ το στόρυ στον τύπο

Και από κάτω το βίντεο με την "αγγελία"


Tuesday 5 May 2009

Floating Logos

Inspired by the proliferation of very tall signs in the American Mid-West, Floating Logos seeks to draw attention to this often overlooked form of advertising. Perched atop very tall poles or stanchions, these corporate beacons emit their message by looming over us in their glowing, plastic perfection. Elimination of the support structure in the photographs allows the signs to literally float above the earth. In some cases the ground is purposefully left out of the image to further emphasize the disconnect between the corporate symbols and terra firma.





Making the signs appear to float not only draws attention to this type of signage but also gives them, and the companies that put them there, an otherworldly quality. References can be drawn to religious iconography, the supernatural, popular notions of extraterrestrials, or science fiction films such as Blade Runner. Each of these references refers to something that can profoundly affect our lives yet is just beyond our control and comprehension.

Work from Matt Siber


Friday 1 May 2009

European madness

The European Commission has just announced an agreement whereby English will be the official language of the European Union rather than German, which was the other possibility.
 
As part of the negotiations, the British Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5- year phase-in plan that would become known as "Euro-English".
 
In the first year, "s" will replace the soft "c". Sertainly, this will make the sivil servants jump with joy.. The hard "c" will be dropped in favour of "k". This should klear up konfusion, and keyboards kan have one less letter.
There will be growing publik enthusiasm in the sekond year when the troublesome "ph" will be replaced with "f". This will make words like fotograf 20% shorter.

In the 3rd year, publik akseptanse of the new spelling kan be expekted to reach the stage where more komplikated changes are possible.
 
Governments will enkourage the removal of double letters which have always ben a deterent to akurate speling.
 
Also, al wil agre that the horibl mes of the silent "e" in the languag is disgrasful and it should go away.
 
By the 4th yer peple wil be reseptiv to steps such as replasing "th" with "z" and "w" with "v".
 
During ze fifz yer, ze unesesary "o" kan be dropd from vords
kontaining "ou" and after ziz fifz yer, ve vil hav a reil sensi bl riten styl.
 
Zer vil be no mor trubl or difikultis and evrivun vil find it ezi tu understand ech oza. Ze drem of a united urop vil finali kum tru.

Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst plas.

eXTReMe Tracker